Witaajcie ! .

Witajcieee . ! Na moim Blogu o One Direction ! :D

środa, 11 kwietnia 2012

Hejkkaaa !

No więc zaczęła się znowu szkoła , dlatego jest bardzo prawdopodobne , że co parę dni nie bedę pisać postów . . :/ Przynajmiej ja jestem smutna .. XD
Em Uwielbiam tą fote poniżej . xD
Ich miny tu są SWEET ! xd
Dziś miałam zajebisty seen . :P
To było tak , że wracałam do domu i nagle w oddali zobaczyłam Zayn'a i Liam'a .
Zaczełam krzyczeć i skakać z radości , xdd
Ludzie się na mnie gapili jak na idiotkę . ;D
(Jak zawsze xD) Gdy się do nich zbliżyłam i Liam się do mnie odezwał .. zemdlałam xD
Obudziłam się w ramionach Zayn'a , porobiliśmy razem fotki , i pogadaliśmy 
(dziwne było , że mówił po polsku xdd) No ale mniejsza z tym . :3 
Wiem Chory sen . xD To tylko marzenia . :D ;/
Reszty nie pamiętam xdd ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz