Witaajcie ! .

Witajcieee . ! Na moim Blogu o One Direction ! :D

środa, 11 kwietnia 2012

Dziś kupiłam Popcorn <magazyn> . Był  tam plakat ONE DIRECTION .
I strona poświecona tylko nim . Przeczytałam ją całą i dowiedziałam się , że Liam prawdopodobnie ma fobię
i boi się łyżeczek .. Może to i śmieszne dla niektórych , ale dla mnie to słodkie . ^^
A Zayn niby po kryjomu kocha się w Timberlak'u ..
Wontpię , że to ''gej'' . Dlatego uznałam to tylko za żałosne plotki . :)
A jakby i prawda to tym , którzy go naprawde uwielbiają / lubią / kochają nie powinno sprawiać problemu . :3
                                                    KOCHAM ICH ! ♥

4 komentarze:

  1. Też kupiłam bravo plakat był sweetaśny :**** Kochami ich są moją muzą : ***** ^^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oni są zarąbiści a nie tylko super taka mała aluzja do twojego komentaa

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnego masz bloga i zdjecia interesujace a nago bez koszulki bylo by super

    OdpowiedzUsuń